Kexchoklad = Överlevnad

Okej, när man sitter här på jobbet en söndag förmiddag och det inte ringer på så mycket.

Just då finns det tid för att utföra ett av vår tids största och mest livsavgörande smaktester.


Hallon VS Banan


Expertens (dvs. JAG, kunde ha inkluderat Hanna Banana också men hon jobbar ju inte idag) utlåtanden om dessa smaksensationer

Hallon: Kexchoklad i all ära men det här känns bara perverst, smaken av hallonen är otroligt kemisk och det var absolut ingenting för mina smaklökar. Sötman blev övertagande med den bittra smaken av kemikalier gjorde mig smått illamående.

Doftmässig var det ljuvligt för min lilla näsa!

Banan: Smaken är enormt tilltalande, banan och cholkad är ju en gammal hit. Det smakar som Banana Split, fast utan god vaniljglassen. Inte alls lika kemisk i samken som Hallonen. Helt Klockrent!! I LOVE IT!
Doft: Sött och övermogen banan blommar igenom...hmmm...det doftar som Banana Skids!! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0