5års Dag!

Igår den 25/5 firade jag och min fina sambo fem år tillsammans. Herregud vad fort tiden går. Jag skulle egentligen ha jobbat igår men fick gå hem tidigare så vi kunde umgås. Så det blev att skåla med champange! Givetvis den enda sort som Ogge dricker, André Clouet. Den är vansinigt god. För en champange galning som mig så skulle jag alltid vilja ha minst 1 eller 2 flaskor i kylen av denna pärla.  


Mumma!!


Sen gick vi på bio och såg senaste




Och jag kan säga även om vi såg filmen i 3D så sög hela storyn rakt igenom.
Jag älskar Pirates filmerna men detta det va bara ett skämt!
Filmen va så dålig att jag somna rätt upp och ner!!

DONT SE IT!!!




Kommentarer
Postat av: Kicki

Hoppas ni hade en supermysig 5-årsdag trots att filmen sög!! :) Pusss

2011-05-26 @ 13:35:43
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0