5 dagar kvar...

Så om exakt 5 dagar, då smäller det. Min kära vän Kicki och hennes gubbe Tomme ska gänga sig.
Jag är nu i fullflärd med att fixa allt som fixas ska.

Checklist:
  • Klänning till brölloppet - CHECK
  • Kläder till sambon - CHECK
  • Baka bröllopstårta
  • Välja ut Make up  - CHECK
  • Välja ut Nail Design - CHECK
  • Vaxa benen
  • Noppa brynen
  • Säkert en jääääkla massa annat som jag glömt! Guldfisk minnet, du vet! :D

Känns ändå som det mesta är avklarat! Tips på snygga och enkla nagel designer är VARMT välkommna.
Har funderat på att marmorera naglarna i någon rosa ton.

Snyggt eller hur? (Klicka här om du vill veta hur man gör)

Den Make Up jag valt att göra ska provsminkas ikväll eller imorgon, det är mycket nu...Något såhär kommer den se ut fast mildare, den kändes alldeles för party för ett bröllop!


Whis me luck, för idag ska det hinnas med både benvaxning, brynplock, test naglar och eventuellt lite bakning. Föresten sa jag att jag slutar jobba kl 21!!!  GAAAAGHHAA!!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Tja!

Jag hittade just hit!! =)



Bra med en checklist, har en lååååååååååång som snart är ifylld, men jag har ungefär samma grejer kvar som du har :/ Håret är jobbigast att lösa, vete fan hur jag ska ha det, men det löser sig nog ;)



Ha det bäst, så syns vi på lördag! =) =) =)



Kraaaaaaaaaaaaam!

2011-05-09 @ 20:48:52
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Kicki

Du låter mer stressad än mig gumman ;) Puss

2011-05-09 @ 21:24:13
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Sandra - Awsome Bananas

Kicki!



Nja men bara lite stressad är jag, du är ju bara en Bridzilla över vädret!! Då måste ju någon annan sadla rollen som Wannabe-Bridzilla...Its my honor!! :P



Kraaam

2011-05-10 @ 11:41:17
URL: http://www.awsomebananas.blog.se
Postat av: Sandra - Awsome Bananas

Cissi!



Mallan på jobbet ska hjälpa mig att locka till frillan i sann Hollywood-anda. Håller tummarna för att det blir bra :D



Hoppas det löser sig för din frilla också...en snygg uppsättning kanske?



Kraaaam

2011-05-10 @ 11:42:27
URL: http://www.awsomebananas.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0