Kärlekens Gud

Imorgon alltså den 29/1-2012, nån gång efter lunch får jag äntligen träffa den vackraste och mest otroliga hund i manna minne. Nämligen Min Choklad Prins Eros. Som jag längtar efter über mysiga dobbis pussar. Sen är det ju en extra bonus också att min barndomsvän Marie och henens kille Peter äntligen slagit ner sina röter i de norra delarna av landet. Underbart! Nu är det ju faktiskt bara ett stenkast i från (läs 8 mil). Helt ljuvligt underbart och roligt är det att ha dem alla tre så nära igen. Välkommna hem till Norr!

Pusskalas utlovas! Får se vad han tycker om lillemannen som följer med...Gissar starkt på att han tycker att det är onödigt att ha med sig valpar när man ska hälsa på han. De är ju trots allt små äckel bara ska BUSA hela tiden! LÄNGTAR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0